POLITYKA JAKOŚCI
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku
Realizując swoje zadania statutowe i stawiając sobie za główny cel zaspokajanie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, postanowiliśmy wprowadzić ujednolicone, nowoczesne i efektywne zasady działania:
- Podstawą systemu zarządzania w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji są wymagania normy PN-EN ISO 9001:2001.
- Dyrekcja MOSiR gwarantuje zapewnienie niezbędnych zasobów na potrzeby wdrożenia, utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością wg wyżej wymienionej normy.
- Mając na uwadze tendencje rozwojowe dotyczące naszych usług, wszyscy pracownicy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, świadomi swojej roli w systemie zarządzania jakością, podnoszą kwalifikacje w ramach różnych form szkoleń.
- Partnerskie relacje z klientami, ich satysfakcja z naszych usług są podstawą strategii rozwoju Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
- Z innymi instytucjami współpracujemy na zasadach partnerstwa.
Dyrekcja MOSiR zapewnia, że niniejsza polityka jakości jest znana, rozumiana i przestrzegana przez wszystkich jej pracowników.